FAQ
Moet ik een dossier indienen of hoe word ik genomineerd?
U dient zich hiervoor niet kandidaat te stellen. Elk bedrijf dat zijn balans neerlegt bij de Nationale Bank, wordt automatisch mee in rekening genomen. Trends Business Information maakt een objectieve ranking aan de hand van uw balansen van de voorbije 5 boekjaren. Trends Gazelle wordt u op basis van harde groeicijfers: groei in toegevoegde waarde, groei in personeel en groei in cashflow.
Indien u genomineerd wordt als Trends Gazelle ontvangt u per post en per mail een communicatie. Indien u deze communicatie niet ontvangen heeft, kan u steeds de check doen op onze website via uw btw nummer.
Hoe weet ik of ik een Trends Gazelle ben?
Indien u genomineerd wordt als Trends Gazelle ontvangt u per post en per mail een communicatie. Indien u deze communicatie niet ontvangen heeft, kan u steeds de check doen op onze website via uw btw nummer.
Moet ik betalen om Trends Gazelle te worden?
U dient niet te betalen om Trends Gazelle te worden. Trends Gazelle wordt u op basis van harde groeicijfers: groei in toegevoegde waarde, groei in personeel en groei in cashflow.
Is deelname aan het event betalend?
Elke onderneming die als Gazelle genomineerd is, krijgt 1 gratis ticket. De overige tickets zijn betalend en kosten 99 euro excl. btw per persoon. Elk bedrijf kan in totaal met maximum 4 personen aanwezig zijn, inclusief de gratis uitnodiging.
Wanneer ontvang ik mijn factuur?
Wij verwerken de inschrijvingen wekelijks. U ontvangt uw factuur in de week volgend op uw inschrijving. Heeft u vragen? Neem gerust contact op met invoicing.events@roularta.be.
Ik kan niet meer aanwezig zijn, wat nu?
U kunt uzelf laten vervangen. Indien dit twee dagen of meer voor het event is, kan dit via het Trends Gazellen platform. Indien dit op een later moment is, neem contact op met de trendsgazellen@roularta.be. Indien er geen vervanging mogelijk is, check de annulatievoorwaarden.
Wat zijn de annulatievoorwaarden?
Algemene voorwaarden
Na ontvangst van uw registratie sturen wij u een bevestigingsmail en een factuur. Gelieve de factuur onmiddellijk te betalen. Uw deelname is bevestigd na ontvangst van uw betaling.
Annulering
Als u niet kunt deelnemen, kan een collega u vervangen. Voor annuleringen tot twee weken voor het event wordt een administratieve kost van € 50 per persoon (excl. BTW) in rekening gebracht. Na deze datum wordt de volledige deelnameprijs in rekening gebracht.
Annuleringen moeten worden gestuurd naar mieke.knabben@roularta.be. Als er geen annulering wordt gestuurd, wordt de volledige deelnameprijs in rekening gebracht.
Hoe schrijf ik mij in?
Elk Trends Gazellen bedrijf kreeg een persoonlijke code via dewelke hij toegang krijgt tot het Trends Gazellen platform. Na inschrijving op het platform ontvangt u een mail met een link om in te schrijven voor het event. Opgepast: inschrijving op het platform is geen inschrijving voor het event.
Wat als ik de naam op een ticket wil wijzigen?
U kan opnieuw inloggen op het platform en de naam van uw gast wijzigen tot en met 7 dagen voor het event. Niet ingeschreven is geen toegang op het event.
Hoe verkrijg ik mijn diploma?
De dag na het event kunt u uw diploma downloaden via uw persoonlijke platform. De week na het evenement verstuurt Trends naar elke genomineerde Gazelle zijn diploma in A4, tesamen met de Trends die verslag uitbrengt van de Trends Gazellen van zijn/haar provincie.
Ik wil graag mijn nominatie bekendmaken, hebben jullie beeldmateriaal?
Via uw persoonlijke Trends Gazellen platform, kan u uw mediakit downloaden. Wilt u nog extra visibiliteit, neem contact op met topregie@trendstop.be
Waar kan ik het volledige klassement vinden?
U kan het volledige klassement vinden in het Trends magazine van de week na het event of op de Trends Gazellen website de dag na het event onder locaties.
Is er een aanwezigheidslijst van de aanwezigen op het event?
De aanwezigheidslijst is enkel beschikbaar voor de eventpartners.
Hoe wordt ik eventpartner van de Trends Gazellen?
Neem contact op met daisy.juvijns@roularta.be
Ik ben Gazelle maar ik heb geen code ontvangen, wat moet ik doen?
Contacteer trendsgazellen@roularta.be
Naamswijziging firma
Zijn uw gegevens in onze communicatie niet correct? Contacteer ann.heyman@trends-business-information.be.